Service

Heb je een klacht over een product?

Dat is erg vervelend, dat gaan we, mits gegrond, zo snel mogelijk voor je oplossen. Volg onderstaande stappen om je klacht te melden. Let op dat je zo specifiek mogelijk bent en dat je alles volledig invult. Alleen op deze manier kunnen we je het snelste helpen!


    NAW gegevens:

    Naam*

    Adres*

    Woonplaats*

    Postcode*

    E-mail*

    Telefoon*

    Ordergegevens:

    Ik heb het product gekocht in:*

    Ordernummer*

    Leverdatum*

    Artikelomschrijving (eventueel modelnaam)*

    Jouw serviceaanvraag:

    Omschrijving*

    Let op: De afbeeldingen mogen een maximale¹ grootte hebben van 5MB.


    Foto waarop het gehele meubel / accessoire is te zien*

    Detailfoto van het gebrek 1

    Detailfoto van het gebrek 2

    Overige foto 1

    Overige foto 2

    Stap 1:
    Stuur je serviceaanvraag middels het formulier.

    Stap 2:
    De aanvraag wordt inclusief afbeeldingen doorgestuurd naar de desbetreffende fabrikant.

    Stap 3:
    Jouw serviceaanvraag wordt beoordeeld.

    Stap 4:
    Indien gegrond dan ontvangen wij na 5 á 10 werkdagen een voorstel voor een mogelijke oplossing.

    Stap 5:
    Wij nemen contact met je op om de verdere afwikkeling af te spreken.